Swapping rear lights

To support transnational "ProbeUnity" - English discussions only - any topics.
Antworten
Gast

Swapping rear lights

Beitrag von Gast »

Hello all!

I am from the UK and I drive a 1993 Probe GT (US model). I would like to find someone in Germany who would be interested in swapping rear lights with me.

I want to get the German lights (all red with an orange indicator), and in exchange I can provide either a set of US rear lights (all red), or a set of UK rear lights.

Is anyone interested? Also, since I don't speak German could anyone copy the message in your general forum in German for me? Thank you very much and please feel free to ask for any help from the UK if you'd like. We have a pretty useful website here: www.fpoc.co.uk

All the best,
George

(george_balanos@hotmail.com)
Benutzeravatar
Yvonne
Donating Member
Donating Member
Beiträge: 424
Registriert: 22.07.2002, 08:57
Probe-Modell: Probe II 16V ECP
FIN-10: S
Wohnort: Ratingen

Re: Swapping rear lights

Beitrag von Yvonne »

Hi George,

here is the translation into German!

:winke:
Yvonne




Hallo Zusammen,

Ich komme auch Großbritannien und fahre einen 93er Probe GT (US Modell). Ich suche jemanden in Deutschland, der mit mir die Rückleuchten tauschen möchte.

Ich suche die deutschen Rückleuchten (komplett rot mit den orangen Blinkern) *ich denke mal er sucht die T22 Euro Rücklichter*
Ich kann im Austausch entweder die US-Rücklichter (komplett rot) oder englische Rücklichter anbieten.

Hat irgend jemand Interesse? Da ich kein Deutsch spreche, könnte jemand diese Nachricht in euer normales deutsches Forum in Deutsch übertragen? *Hab sie erst mal nur übersetzt*
Vielen Dank und fragt mich ruhig, wenn ihr Hilfe aus England braucht, wenn ihr möchtet.
Wir haben hier auch eine ziemlich nützliche Website: www.fpoc.co.uk

Alles Gute,

George

george_balanos@hotmail.com
Gast

Beitrag von Gast »

Thank you very much Yvonne. My message is now in the general forum.

George

:D
Antworten